JOM BACE STATUS SY YG TERKINI
YanaMuhd: Ani Mayuni bimbang tulang mukanya retak .

Saturday 4 February 2012

Ani Mayuni bimbang tulang mukanya retak .

Lanjutan dari entri pertama di SINI

image
Gulp .. Tak mustahil sebenarnya. Ini mmg banyak berlaku bila ‘jantan’ naik angin  dan bertindak diluar batasan manusia . Kira haiwan pon tak pukul bini dia woo .. Yeke ? Tah .. Aku rasa la.. Aku tengok kucing ok jeer .. hehehe ..
“ Ani dilaporkan telah ditendang dan dipukul oleh suaminya, Zairi Azmi atau Ayie,37, bekas anggota kumpulan muzik Arrow dalam kejadian di rumah mereka di Desa Rejang, Kuala Lumpur pada Khamis.
Penyanyi dangdut itu mendakwa kepalanya turut dihentak ke dinding hanya kerana selepas dia meminta suaminya itu membeli sarapan pagi.” – Mstar

image
Ani Mayuni bersama suaminya .

Hurm .. Ada yang tinggalkan komen kata takut nak kawin sbb kes kes ginilah .. Alahai , cari la yang berakal . Semua ni boleh nilai dari sebelum kawin lagi .. Kenali hatinya . Jangan terlalu ikutkan nafsu cinta tu . Buta mata hati nanti . Bila bercinta , jangan lari dari agama. Kalau sebelum kawin pon dah nampak mengarutnya , baik putus sebelum menyesal ..
Takut kalau orang tu berpura-pura .. Macam aku kata tadi , bawa cinta korang tu ke jalan Allah. Mungkin pada mula dia berpura-pura , tapi sapa tau Allah berinya hidayah ?
Banyakkan berdoa dan minta petunjuk dari Allah. Korang tau kan camana caranya ? Kalau tak tau , ni masanya untuk belajar ..
Berbalik pada Ani Mayuni , selesaikan dengan cara baik . Undang-undang ada , maka gunakan. Tak perlu panjang lebar atau cerita di Facebook lebih lebih . Akan jadi ‘bahan’ je nanti ..




Thank u for reading :D

No comments: