JOM BACE STATUS SY YG TERKINI
YanaMuhd: Rasenye ade tak orang yg wish Befday Yana 15Aug !

Tuesday, 14 August 2012

Rasenye ade tak orang yg wish Befday Yana 15Aug !




GiveAway TERBAIK bulan ini
-Exclusive Ramadhan Giveaway By Kiera And Iera' (Senarai Hadiah)


Assalamualaikum semua , ,Yana nak tnye ni esok bpe ari bulan ye? ermmmmmm..
alaaa jgnla cmtu , ,befday yana pon tak ingat .. hishhh*majuk* haha. .gurau jela . .

Rase cam tak caye je ...tepat jam 12.00 mlm ni Yana dah msk 16 tahun !!! cepat betoll masa berlalu. .Yana rase bru je msk form 3 . .haha..perasan betoll,,tak sedar diri dah tua . .TUA !!! Waittt mudalah  .. tak kedut lagi ok !! haha kan best kalau Yana dpt hadiah dri someone !! hihi . .spe tu ? urm2 spe erk? . .biarlah Rahsia. .Hanya yana dan Allah saje yg tahu !! Wahhh . .ade ke org nk bagi hadiahh kat saye .. tak malu tol la die ni , ,mntak2 lak,,bkn ape . .dah lame tak dpt hadiah befday. .kpd spe2 yg nk bgi tu .. timme kasihh . .*terharu* actually,Yana tak tahu nk cite ape dah .. Rasenye ni je kot . .hihi kla .. bye semua .. tak sabar tggu kol 12 mlm ni !! Happy Birthday to ME !! :) Salam . .. 

 

Thank u for reading :D

2 comments:

cincin permata said... [Reply Me!]

salam , tira datang sini .

mase untuk BW . join untuk BW . hehe . jom join GA tira pulak :)

http://itsmetira.blogspot.com/2012/08/ga-syawal-giveaway.html

Babyluwifey said... [Reply Me!]

hey awak ...
saya wish nie ...
*Happy birthday yg ke 16 Tahun*
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu :D