JOM BACE STATUS SY YG TERKINI
YanaMuhd: Diana Amir Berkemban Dalam Filem Keramat?

Friday 27 January 2012

Diana Amir Berkemban Dalam Filem Keramat?


whatttt??? betoll ke ??? 

bace dulu oke !!

Ramai peminat sudah pun mengetahui bahawa pelakon Diana Amir telah bertudung sejak tahun lalu sebagai salah satu jalan penghijrahannya bagi menutup aurat selepas hampir tiga tahun terbabit dalam bidang lakonan tanah air.
Bagaimanapun, pelakon berusia pertengahan 20-an itu berharap agar para peminatnya tidak terkejut apabila melihat aksinya yang melakonkan adegan berkemban dalam filem berjudul Keramat terbitan MIG Production yang telah pun ditayangkan pertengahan bulan ini.
“Sebenarnya, saya berlakon dalam filem itu sebelum saya bertudung. Saya harap para peminat saya tidak salah faham atau bercakap yang bukan-bukan tentang diri saya. Dalam filem Keramat itu, saya melakonkan watak Diana yang berkemban,” ulasnya tentang isu tersebut.
Keramat yang merupakan filem genre seram dan turut dilakonkan oleh Zul Suphian itu penggambarannya dijalankan beberapa tahun lalu di sekitar Lembah Klang di mana ketika itu Diana belum bertudung dan lebih cenderung melakonkan watak-watak remaja urban. – mynewshub.my

so korg jangan salah phm taw !!! 
sebelom tuuuuuu !!! tgguuuuu duluuuu


help me to click this :))


1.SINI

2.SINI


3.SINI
gamsahanida for reading !! jgn lpe share taw !!!





Thank u for reading :D

No comments: